Tugcesmsk19 25 günlük daha gece gündüzü ayırt edememesi çok normal. Ortalama 40 dan sonra ayırt etmeye başlıyorlar. Tabi o zamana kadar da desteklemeniz lazım. Mesela gündüz karanlıkta uyutmuyorum asla. Perdeler gündüz hep açık. Hava kapalıysa da ışığı açıyorum. Aydınlık oluyor hep. gün içinde salonda ve gürültülü ortamda uyutuyorum.3 yaşında bir bebe daha var. Mecburen gürültü oluyor. Gece de 22.00 den sonra yatak odasına geçiyoruz. Odaya geçince sesi minimum da tutuyoruz. Banyo haftada 1 yaptırıyorum. Banyo günü değilse ıslattıgım pamukla yüz el boyun vs siliyorum. Pijama giydirip emzirip yatağına yatırıyorum. Uyuyana kadar çok az loş ışık uyuduktan sonra zifiri karanlık yapıyorum. Gece 4.5 saat deliksiz uyuyor. 22 de uyuduysa gece 3 de uyanıyor. Emzirip altını alıp geri hemen uykuya geçiyor. Böyle bir döngüyle gece 2 defa uyanarak 11 de bize günaydın oluyor. Ve salona geliyoruz. Gürültü ışık aynı şekilde devam 😂.gündüz yatak odasında uyutmuyorum asla .ben büyük oğlumdan tecrübeli olduğum için doğduğumuzdan beri bu şekilde ilerliyoruz. 43 günlükken gece ve gündüzü ayırt etmeye başladı. Ayrıca sizin bebeğiniz biraz fazla uyanık kalıyor gibi. Gaz yada başka bir sıkıntısı yoksa daha fazla uyuması gerekiyor. Sıkıntılarını çözmelisiniz. Gazı varsa gazı mutlaka çıkartılmalı. Yoksa uykularınız haram. Gece ve gündüzü ayırt etmesi açısından bu şekilde ilerlerseniz en kısa sürede öğrenecektir. Yinede 17 gün çok erken.