Merveeeee111 benim bebeğimde bağırsak parlaklığı gördüler. Ben de fetal yaptırdım. Sonra ablama anlattım. Ay ne gerek vardı hiçbişi olmaz ilk kızımın beyninde parlaklık gördüler o zaman çok korkmuştum ama sağlıkla doğdu büyüdü, ikinci kısımın kalbinde gördüler bu sefer umursamadım yine sağlıkla doğdu büyüdü. Sen bağırsağı takıyorsun, kalp, beyin yanında bağırsak hiçbişi demişti. Öyle de oldu sağlıkla doğdu büyüyor çok şükür bi sorun yok. Sadece azıcık pırtlı bir kız oldu o kadar. 😅 korkmayın hiçbir sorun çıkmaz.