Klima alıcaz ama bi türlü karar veremiyoruz daha doğrusu bütçemiz kısıtlı elimizde ki para Arçelik ekolojik 12 benlik varmış ona yetiyor odamız 25metrekare soğutmaz diyorlar kullanan varmı varsa nasıl soğutuyormu yada taksitle 15lik falan alıcaz şuan da borca girmek istememiştik ama borca girmeyelim derken 12 lik de ya yetmezse falan ikilemde kaldık marka olarak da bi arçelikden bakmıştım bi Vestel’den bir tek o ikisi uygun geldi bize hangi marka daha iyi bir de deneyen varsa onuda yazabilir mi :)