gnsmm Bebeğim 2ay 11günlük bugün rota da dahil 4aşı oldu. Ateşi akşam üzerine doğru 37.6lara çıktı ve o sırada çok kötü kustu sonra 37.2lere düştü ve uyudu uykusunda ateşi 38.1 oldu hemen üzerini soydum klimalı odaya aldım soğuk uygulama yaptım calpol verdim 1saat kadar düşmedi 38di 2saatte falan 37lere düştü. Ben biraz uyumak için başka odaya gittim kızımın ateşi 36.4lere düşmüş eşim 1saat sonra ölçtüğünde klimayı kapatmış ancak bu ateşte aşırı üşümüş demek değil mi daha çok küçük diye korktum askılı zıbın vardı üzerinde kısa kollu zıbın yaptım şimdi müslin vardı bi de üzerinde onu örttüm çok üşümüş müdür hastalanır mı
yogurtlupilav gnsmm 36.4 çok düşük değil telaşlanmayın.. giydirdiyseniz sorun olmaz. P.s: şimdi gelir “kızın ateşliyken nasıl yan odaya uyumaya gittin?” Ci mükemmel analar 😄 37 ateşte birşey yok iyi ki uyumaya gitmişsiniz..
3kedili2bebekli gnsmm hayır hayır 35 altı üşümüş demek oluyor normali 36-37 arası zaten ☺️ bugün ateslenmez muhtemelen kormayin bebişiniz usumemis
gnsmm yogurtlupilav teşekkür ederim🌸çok umursayacak birisi değilim ama gerçekten yardımcı olmak için cevap verebilecekler yazarsa sevinirim
3kedili2bebekli gnsmm yine yükseliyorsa bir doktora görünün bir de eviniz kaç derece bebiş nasıl giyiniyor aklınızda olsun 38 i geçmeden ateş dusurucu vermeyin ateşten korkmayın vücudun savaşma biçimi bu
gnsmm 3kedili2bebekli evimiz 26-27derece arasında klima ile bu şekilde tutuyorum daha aşağısına biraz korkuyorum bunda bile öksürmeye başladı 😞kısa kollu zıbın ve ince müslinde yarım kundak uyuyor