Selamlar herkese. Benim iki kızım var. 3. çocuğu düşünmüyorum. Korunuyoruz zaten ama 10 gün önce şaibeli bir ilişki yaşadık 🙄 adetim bugün başladı ama iki gün gecikti aslında. Genede oldum diye sevinmiştim. Birkaç saat sonra kanamam durdu. Bu saat oldu hala hızlanmadı kanamam. Aklıma direk yerleşme kanaması ihtimali geldi. Bel ağrımda var. Birde 5 gün önce genel kan tahlili yaptırmıştım. Tsh biraz yüksek çıkmış. Benim sadece hamileliklerimde ilk zamanlar biraz yükselir sonra düşer. İlk kez hamilelik harici yükselmiş diye şaşırmıştım 🙄 Test yapıp pozitif görmekten korkuyorum. Yapsam bile yerleşme kanaması yaşarken test doğru sonuç verir mi? Başına gelen varsa yardımcı olsun bana lütfen 🙏🏻🙏🏻