Kızlar benim annemle ananemin üzerine ev var annemin üzerine dedem ölünce geçti bu evin tapusunu kardeşimle ben yarı yarıya alcaz yapmamız gereken şeyleri bilen var mı hiçbir bilgim yok napcam hangi evraklarla gitmek lazım nereye başvurmam lazım bilip yardımcı olan olursa çok sevinirimmmmm💖