Merhabalar, bebeğim 8 aylık, yolculuk sonrası başlayan bir gribi oldu ateş bitti derken burun akıntısı onlar geçti derken öksürük başladı ve bitmiyor bir türlü. Doğal yöntemler denedim olmadı doktora götürdüm röntgen çekildi ciğere inmiş diye antibiyotik ve hava kullandık 1 hafta. Kontrolde ciğer temizlenmiş öksürük hemen geçen bir şey değil dedi doktor, havayı 10 güne tamamlayıp bıraktık 2-3 gün önce öksürük kesilmişken dün geceden beri tekrar balgamlı öksürük başladı ve 2 gündür ağız kokusu var nefesi farklı kokuyor antibiyotikten mi diye düşündüm ama bırakalı 1 haftayı geçti. Neden olur, tekrar doktora götürmeli miyim? Başına gelip geçirebilen var mı aranızda ne yapabilirim?