esshn kendısıne gidiyorum ama hiç memnun kalmadım . Hızlı hızlı bakıyor doğru düzgün bilgilendirmiyor . Aşı takvimini düzenleyelim diye kaç kere söyledim ciddiye almadı. Hangi ayda hangi özel aşı yapılacak hocam diyorum zamanı gelince söylerim diyor o yüzden daha kendisine gitmemeye karar verdim.