Kızlar kızım 3.5 yaşında. Eşimin görevlendirilmesi sebebiyle şehir dışına çıktık. Kaldığımız yerde kızım yaşında arkadaşları var. Aslında arkadaşlarını çok seviyo ama durmadan zarar veriyor. Çocuklar sürekli şikayet halinde. Bana vurdu beni itti vs… Konuşuyorum konuşuyorum konuşuyorum olmuyo. En son eşim konuştu ağlayarak uyudu.Çok utanıyorum artık. Anneleri anlayışla karşılıyo ama gerçekten takatim kalmadı. Benim gibi olan anneler var mı nasıl yol izliyorsunuz nolur fikir verin çok yoruldum bu durumdan. Kızım tek çocuk bu arada ama sebebinin bu olduğunu düşünmüyorum. Diğer çocuklar normal benim çocuk sürekli zarar verme halinde