Ayni soylicem bende. Tepki vermeyin. Sabredin illaki pes edecek. Gecen ay yapiyodu cok simid 13 aylik olmak uzere bugun hatirladim bi haftadir filan hic yapmaz oldugunu. 4 tane birden azi disi cikti ama onlar gelince rahatladi sanirim. Dis geliyo olabilir kasima amacli bastiriyodur.. tez vakitte birakir insallah. Yazik sutunu kemseye kucuk daha yavrucak severek emiyosa bide.