Kızımda 13aylıkken anlasılan bir nötropeni var,Kemik iliği ve genetik testi temiz çıktı.Suan 4yasında ancak 500un ustunu normal kontrollerde hiç görmedik.Şuan kreşe korkumdan veremıyorum,Enfeksıyon dıkkat ettıgımız için sık gecırmıyor ,herşeyimiz normal.Çocugu benzer durumda olup bu yaşlarda düzelen varmı