Haftada 3 gün, yani 2 günde iki saat spora gitmeyi düşünüyorum. Her gün yokmuş. Sezeryan göbeğim var , kollarım çok kalın. Boyum 168 kilom da 68-70 arasında gidip geliyor. 60 olsam çok iyi olur. Doğumda 25 kilo almıştım 30 kilo verdim fakat bu direnç kilomu asla kıramıyorum. Faydası olur mu ? Kaç ay gitmem gerekiyor ?