Merhaba hanımlar kızım 2 ay sonra üç yaşına giricek gece uyanmalari çok arttı bazen yatağına oturup bağırarak agliyo ona dokunmami istemiyo tv yok denicek kadar az izliyo etkilenicek şeyler genelde olmuyor gündüzleri ama bu bir aya yakındır her gece mutkala ağlama krizleri oluyo sizde de aynı şeyler oluyo 3 yaş sendromu olabilir mi ?