Mylittlebaby_ benim durumum biraz karışık aslında benim doğumdan sonra 58. Gün kanamam oldu ilk defa ev supurmustum bende korktum iç dikislere mi bisey oldu diye. Kanamam cok olunca. Adet mi emin olamamıştım doktora gittim sonra bana doğum sonrası duzensizlik normal dedi dogim kontrol hapi verdi 3 ay toplam 3 kutu kullan dedi. Hapi icerken az az Ara kanamalarim oldu 1. Kutu bitince başka doktora gittim o da bana enfeksiyon dedi hapi biraktirdi antibiyotik verdi falan derken. Her ay adet görür oldum anladım ki kanamam adetmis. Ama benim adetlerim yoğun dogum öncesi böyle yoğun gelmezdi. Her ay düzenli adet oluyorum ama adetlerim yoğun. Adetim mesela 6 gün sürüyor bitiyor sonra 2 gün lekelenme şeklinde geliyor veya kahvesi pembesi akinti geliyor. Sonra tamamen kesiliyor. Birkaç kez adet bittikten 1 hafta sonra kahverengi çamur gibi sümüklsu akintim oldu. Bende bu kez devlete gittim nisan ayinda başka doktora. O da bana ultrasonla bakıp istmosel olduğunu soyledi. Bu adet bittikten sonra lekelenmeye camurumsu akıntıya istmoselin sebep olduğunu söyledi. Öbür ayda bi takip edin adetiniz bitince tekrar bu durumu yaşarsanız bi muayene olun isterseniz