AzraLina2024 Kızlar bebeğimi sütten kestim ama tahmin edersiniz ki futbol topu gibi şişip taşlaşıyorlar. Dostinex veya cabergoline kullanan oldu mu memedeki sütü bitirmek için. Nasıl etki etti kullananlar yazarsa sevinirim
Gboz3 AzraLina2024 dostinex kullandım ben. Kestikten 2 gün sonra dayanılamayacak şekilde ağrım olmuştu dolup taşıyodu. İlacı bir tane pazartesi bir tane perşembe günü içtim. İlk dozdan sonra zaten müthiş bir rahatlama geldi. İlaç olmasa napardım bilmiyorum. Aktif emzirirken bile 3 kez mastit olan biri olarak ben memnun kaldım☺️
AzraLina2024 Gboz3 Aa çok sevindim bunu duyduğuma. Sağarak baş edemiyorum çünkü bitecek gibi değil. Yarın eczaneye bi sorayım inşallah reçetesiz verirler. Teşekkür ediyorum 🙏🏻☺️
Gboz3 AzraLina2024 reçetesiz veriyorlar canım, sağlık ocağına da yazdırabilirsin ama al hemen hiç o eziyeti çekme valla gerek yok