esenhanimm bebeğim küvezdeyken o kadar çok sağmıştım ki buzlukta sütlerden yer kalmamıştı. Ara ara veriyim dedim ama kızım asla içmek istemedi uykusunda da denedim normal zamanda da denedim ama tadını alınca bıraktı. Hatta en son verdiğimde nasıl tiksindiyse beni de tüm gün emmedi aç olduğu halde istemedi ilk kez o gün mama vermek zorunda kalmıştım ondan sonra bidaha buzluktan süt vermedim. Aslında saklama koşullarına da çok dikkat ettim hastanedeyken de mecbur onu içiyordu ama eve çıkınca istemedi. 3 ay doldu artık dolabımda yer açılsın diye çoğunu attık mecbur bıraktıklarımızı da banyosunda falan kullanıyorum