hanane öncelikle sakin ol gelecek emin ol…bolca su iç ve rahatla önce.elinle masaj yaparak ve tam kahverengi kısmi agzina alacak sekilde destekle kavramasini emmesini sagla.elektrikli pompan mutlaka olmali.sagim yaparak hem gogus ucunu alistirmis olursun hem de sutun daha cabuk gelir.ilk dogumda benzer seyler yasadim , hastanede ucu cok acidi yara oldu cunku tam kavramasini saglayamamisim inan aglayarak emziriyordum.sonra 2.gun eve gelince pompa yapayim sagip vereyim o esnada gogsumdeki aci gecer diye dusundum.ve sagarak hem sutumu cogaltmis oldumve kolostrom sütü dibine kadar icti bebegim boylelikle.gogsum de o esnada iyilesti lansihoh krem kullanmistim. Tecrube edince 2.de asla yara olmadan direk emzirdim ve sutum de geldi ztn dogru kavrattigim icin. Inan bebek kucuk agzi cabuk yorulur senin elinle destek yapman ve sagman lazim.