Kızlar iyi akşamlar içim içime sığmıyor sabahtan beri netleşmeden yazmak istemedim ama duramadım 🤩 size haberim var planlı bi sekılde bebek isterken olmayıp planı milanı bıraktıktan sonra bebe olma şokuyla geldım buraya 😍 sabah test yaptım pozitif çıktı yapar yapmaz reglim de 3 gün gecıkmıstı son regl tarıhı 17 hazıran olduysa eğer şu an çok küçük.Doktora gıtmek ıcın erken mı bebek gözükür mü ? Bu arada allahım isteyen herkese nasıp etsın 🤲