Sezaryen olalı 2 sene oldu. Ağrım yok. Ama çok yorulunca ameliyat yerim sertleşiyor. Zaman zamanda kaşıntı oluyor. Göbek deliğimden hafif asağısından başlayıp genitalin hafif yukarsına kadar uyuşuk ve hissiz. Önceden belim ağrımazdı ama şimdi yüz üstü uzansam kalçamın yukarsında rahatsızlık hissi oluyor. Yada çocuğumu banyo yaptırsam gün boyu temizlik yapmışım gibi bi ağrı tutulma oluyor. Zamanla geçer mi bilmiyorum. Çevremdekiler böyle olur diyor . Bi tanıdığım 5. Sezeryanını oldu mesela. Gene şükür ediyorum. 2.ye de cesaretim yok şu an