ozlem48gs bizde 5. Ayda başladık iki ay boyunca kaşıkla verdim arada bir biberonda da teklif ediyordum ama asla istemiyordu agzinda geveleyip duruyordu hiç alismaz sanıyordum bir gün yine deneyelim dedim verdim ve tuttu ben şok 😅 kaşıkla beslemekse biraz zor oluyor maalesef