eliselif 1 aylık kızımın elleri ayakları sürekli soğuk altini değiştirirken titriyor ev sicak olduğu halde. Bizimle aynı durumda olan var mi acaba kontrolüne daha var
deletedmom1101 eliselif Elif hanım bebeklerin dolaşım sistemleri en son ayak ve ellere kanı gönderdiği için soguk olması normal üşüyüp üşümediğini bebeğinizin sırtından daha net anlayabilirsiniz 😌
eymeninannesibusra eliselif canım dolaşımı yavaş olduğundan öyle ama sen yinede ev sıcak diyip az giydirme 2tane çorap giydir eline eldiven tak yelegini fln mutlaka giydir yataktan kaldırınca sonucta biz bile yataktan kalkınca üstümüze bişey almasak usuyoruz yani
Arzuuuu Dolaşım daha tam gelişmediği için eller ve ayaklar soğuk olur sırtına ve göğsüne bakarak sıcaklığını anlayabilirsiniz