Birdunyabircennetannesiii inanın bu deprem korkusu sebebiyle ben de nasıl istikrarlı bir şekilde ayri odada uyumasını sağlayabilirim bilmiyorum. Eylül ekim gibi odasını ayırmayı düşünüyorum ama mesela bir yandan da en geniş tek kişilik yataklardan bakıyorum ben de gider yanında yatarım diye. Birkaç depremi uykudayken hissetmemiştim ben, o yüzden çok korkuyorum. Açıkçası yaşadığımız siteye de güvenmiyorum, sanki birileri kesin kolon kesti, bina yapılırken malzemeden çalındı, başımıza yıkılacak senaryoları kuruyorum hep