soncahilbukucuu bi de ne kadar ucuza koyarsan koy hala pazarlık peşinde olan alıcılar var. 50 TL ye oğlumun tişörtlerini koydum 30 TL teklif atıyor. Tamam evet ikinci el ama tertemiz yani, 50 TL ye pazarda bile bulamazsın nolacak alsan. Ben anca 10 tişört satıp bir takım bile alamayacaksam ne anlamı kalıyor. Bende bu duruma aşırı sinir oluyorum, siz kendi konunuzda çokça haklısınız tabi ki.