Benim oğlumda hiç bir şekilde uyumuyordu emzirerek uyumaya alıştı 2 yaşını biraz geçmişti bıraktırdım emmeyi ama şu an 3 yaşında hala yüzümü ellemeden sevmeden uyumuyor beşiğinde uyutamıyorum ayrı odaya falan alıştıramadım zor ama ayıranlar nasıl başarıyor bilmiyorum 😅🥹