0043 3 aylık oğlumda kasık fıtıgı var denildi amaliyat diyorlar , sünnet ile birlikte yapalım diyorlar Yaptıran varmı , zor bi amaliyatmı lütfen cevap yazın korkuyorum
yagizsmom 0043 bizde de var dendi çok araştırdım genelde çok kısa süren çok ağrısız bir işlemmiş videolarını felan izledim YouTube’da. En doğrusu ameliyat ettirmek çünkü diğer türlüsü çok riskli. Çok geçmiş olsun Allah yardım etsin inşallah
sevmia 0043 malesef bebğim 3 ay 3 günlük sol tarafında fıtık var bizede ameliyat dendi batmanda bir doktora götürdük bitliste çocuk cerrahisi yok bu ayın 29 da ameliyatınız var nasıl olacak bilmiyorz
aysenuu Benim oğlumda 50 günlükken oldu sünnetle birlikte yarım saat sürdü. Başka bi seçenek yok ameliyat olması şart korkmayın bende çok telaşlanmıştım ama basit bir operasyon geçmiş olsun
0043 buketozay Aglarken veya ıkınırken sol kasıgı şişiyor yumru gibi oluyor çocuk cerrahisi fıtık olduğunu söylediler direk amaliyat dedi zaten
Denizlice Bizim doktorumuz bir yaşına kadar bekletti kasık veya su fıtığı olarak geçmekteymiş bir yaşına kadar geçmezse sünnet ile birlikte yaptır dedi ki bizde öyle yaptık çok çabuk toparlıyorlar ama korkma korkulacak bir şey değil şuan dört yaşında hiç bir sorun olmadı
0043 Çok teşekkür ederim bi nebze olsa içim rahatladı bakalım yarın başka bi doktora gidicem çocuk çerrahisine
bsrokn sevmia merhaba benim oğlum da 20 günlük bugün fark etttim fıtık nasıl anlaşılır kaşığı da bir şişlik var sert mi oluyor yoksa yumuşak mi
sevmia bsrokn sert bazende dokunduğımda yumuşak sanki su varmış gbiydi meğersem o fıtık dediğimiz şey bağırsakmış ince bağırsak ama ameliyat oldu çok şükür geçti gitti
gulsimacansu58 Beblm kızım 40 günlükken oldu korkulacak bişey yok ama olması lazım biz hemem yaptırdık şimdi Bi sorunu yok şükür