Kızlar merhaba. Kızım 2 haftaya 2 yaşında olacak. Son bi kaç aydır bisiklet bebek arabası tarzı şeylere binmek istemiyor. İstemediği gibi sürekli kucağıma da gelmek istiyor kandıramıyorum hiç 2 adım atıyor kucak ve inanır mısınız gözlerine kan oturana kadar ağlıyor. Bu bi süreç mi yoksa ayağında bir ağrısı mı var acaba. Parkta falan bçyle bir durum yok koşuyor oynuyor eğleniyor ama ne zaman bir yerden bir yere yürüyerek gideceğiz başlıyor hemen kucak. Benim de kafam karıştı. Bir doktora göstersem mi tecrübeli anneler