aleynaderin1 Merhaba, kilo saglik demek degildir nasil biz yetiskinlerin de kilosu kisiden kisiye degisiyorsa bebeklerin de oyle. Onemli olan persentili eger doktorunuz bir sorun gormuyorsa endiselenecek hicbir sey yok inanin☺️ Benim iki cocugum da dusuk kilo dogdu, kizim henuz kucuk ama oglumun kilosu hic yuksek persentilde olmadi hep dusuk persentildi ama doktorlar hic sorun gormedi hala kilosu dusuk persentilde 4bucuk yasinda ama saglik acisindan sorunu yok bin sukur. Oglumda kiloya cok takip uzulmustum sonradan aslinda bir sorun olmadigini yasayarak ogrendim🙈