Kızım 1,5 yaşında 4 gündür hasta. Yüksek ateşi vardı zar zor düşürdük aciller serumlar ilaçlar duşlar derken. Bugünde ateş bitti ama ishal ve aşırı halsizlik başladı hep uyumak istiyor kızım uyanık olsa bile yatıyor. Bu durum beni korkuntmaya başladı. Çocuk doktorunada görürdüm kanda enfeksiyon var dedi ve ilaç vardi iburamin ve klavunat. Bu kadar halsiz olması normal mi? Çok üzülüyorum ve ayrıca kiloda verdi ağzına hiç bişey sürmüyor zaten zayıftı iyice eridi önereceğiniz birieyde varmı ayrıca olarak ilaç takviye gibi