zeyn02 artık yürüdüğü için hareketli olduğu için dedi bacaktan yapmayacağım dedi kol kasları gelişti artık bir yaşından sonra bacaktan aşı olmaz dedi koldan olur dedi iki koldan yaptı bir de ağzına damlattı o yüzden bacakları da bir ağrı olmadı çok rahat hareket etti kolunda da çok şükür ne şişlik ne kızarıklık bir şey oldu akşam dediğim gibi hafif böyle ateş oldu gibi dolven verdim daha sonra gece de baktım bir daha hiç ateş olmadı bugün sabahta hiç ateş olmadı çok şükür sıkıntı yaşamadık