25 yaşındayım 9 yaşımdan beri sıkarım hemde ilerici derece. Sesime eşim uyanır öyle söyleyeyim. Arada bir masseter botoks yaptırıyorum. Gece plağı kullandığım dönem azalmıştı hatta sıkmıyordum diyebilirim ama gece plağımı kaybettim 2-3 ay oldu yine aynı devam. Bir ara doktorumdan randevu alıp tekrardan plak yaptıracağım.