Birbebetoannesi esenhanimm şöyle soğuk algınlığı ilaçları kullanamıyoruz . Antibiyotik değil. Enfeksiyon vücutta olduğu sürece ateş olması devam edebilir dedi doktor sadece yazdığım ilaçlar ve antibiyotik kullanıyoruz dedi.
BeyzanurrK tolgakuzey ateşi çok yükselince ılık suyla banyo yaptırıp yan yatır krize girmesin Allah korusun çok geçmiş olsun
adaatuna tolgakuzey daha sonra ne yapıldı benim kızım da basit havale geçirmişti süreçini naısl oldu doktor ne dedi Biz eeg çektirdik senede bir önerdiler ama basit havale içindi bu tabi
kbraltn35 berk58 hayır. 40 da gecerecek diye birsey yok. Benim oğlum 2 defs gecirdi. Biri 38.5 ile biri 37.7 ile. Havale yüksek atesten değil ateşin birden cıkmasıyla geçirilir. Doktorumuz söyledi.