tolgakuzey Merhaba güzel anneler bebeğimi işgal kusma ve yüksek ateş şikayetiyle şehir hastanesine götürdük ateş düşürücü serum taktılar ateşi düştü dediler. Eve gelmeden ateşlendi evde de havale geçirdi. Tekrarlamasından çok korkuyorum. Çok kötüydü😭😭😭
princessmom_ tolgakuzey çok geçmiş olsun. Şuan nasıl durumu yaa bebekler hasta olmasın 🥲 Allah size bağışlasın 🤲🤍
tolgakuzey Birhaziranhikayesi 22 temmuz 1 yaş olacak inşallah. Tekrarlamaz inşallah çok korktum öldü sandım😭😭😭😭
218029 Geçmiş olsun kaçtı ateşi havale geçirdi ? 2 gündür benim kızımda ateşli ishal en çok korktuğum şey ateş merak ettim o yüzden
berk58 tolgakuzey 39 la havale olmuyor ama 40 ı geçerse havale oluyor . Geçmiş olsun inşallah tekrar olmaz🙏
Hep_oyle_olur_zaten tolgakuzey eğer emziriyosaniz sarımsak tüketin bıçakla küçük küçük keserek suyla tütün çiğnemeden. Çocuğa da bol su icirin
Birbebetoannesi berk58 havalenin derecesi yok . Benim oğlum 38 derece ile geçirdi. İç ateş diye bir şey var. Allah göstermesin bir daha
mavikuss_ berk58 havalede ateş olması yeterli derecenin illa 40 olmasına gerek yok benim kızım 38 le geçirdi havale
tolgakuzey berk58 valla ölçmeye fırsatım olmadı ama 38 den sonra oluyormuş. Her bebek için geçerli değil tabi
mamacitaa_ tolgakuzey çok geçmiş olsun 💐 Allahım hayırlı şifalar versin inşallah tekrarını yaşatmasın inşallah 🙏🏻 ❤️
tolgakuzey tubayday fark etmemek imkansız çünkü gözleri kayıyor vücudu katılaşıyor ve kendinden geçiyor. 10 dk sürdü fazlasını bilmem