İyi akşamlr herkese , 3 buçuk yaşında bi oğlum var. Çok hareketli cok akıllı ama içine kapanık bi çocuk. Tek basınayken hiçbir sıkıntı yok ama parka gittiğinde başka çocuk varsa içlerine giremiyor , elinden biri oyuncagını alsa geri alamıyor , mahçup mahçup kalıyor. Bu durumları yaşayan var mı ? Ne yapabilirim ? Bu sene kreşe başlayacak ama aklımda kalıyor bi yandan ezilir diye