5.5 yaşında sedasyonla yaptırdım ömrümden ömür gitti . Mecbur tedavi edilmesi gerekiyor tam teşekküllü bir hastanede yapın lütfen . Her bölümün Dr olsun Allah’ım esirgesin . Biz ilk üç gün kustuk midemiz hassas oğlum kokuya vs gelemiyor anesteziyi attı sonra kendine keldi hamd olsun . Normalde kusma vs olmuyor ama bizimkisi hassas