Merhabalar. Kızım 3 yaşında şöyle bir sorum olucak. Eve misafir geldiğinde oyuncaklarını paylaşmak istemiyor ve agresif davranıyor. Parka çıktığımızda o şekilde değil arkadaşlarla oynuyor eğleniyor. Ama biri geldiği zaman farklı bir çocuk oluyor. Sosyal medyada takip ettiğim biri var. Sınır konulmayan çocuk işgalci olur diye. Sınır biliyor. Başkasının evine gittiğimizde odalara girip karıştırmaz,izinsiz birşey almaz farklı bir ortamda uyum sağlar. Ama dediğim gibi arkadaşı geldiği zaman paylaşımcı olmuyor. Bu durumu yaşayan varmı varsa nasıl atlattınız tecrübelerinizi dinlemek isterim