Arkadaşlar selam.. 3 ay önce doğum yaptım. 2. Ay bittiğinden beri yüz üstü ne zaman uyusam korkunç bir bel tutulması ile uyanıyorum.. ayak bileklerim ağrıyor.. dizlerim perte çıkmış durumda 😣 çömelirsem doğrulmakta zorlanıyorum.. el bileklerimi söylemiyorum bile.. onlar zaten hamileliğin son ayından beridir ağrıyor uyuşuyor. Bu durumu yaşayan var mı? 🥺 Doğumdan önce o kadar aktif bi hayatım vardı ki.. çok özlüyorum. Fitness yapıyordum. Hareketliydim. Kilom yok. Doğum öncesi kiloma ulaşmama 3,5 kg kaldı. Öyle aşırı bi kiloda almadım. Neden böyle oldu anlayamıyorum..