Oğlum 10 ay 26 günlük. 11 olmak üzereyiz:)
7aylıkken sıralamaya başladı 9 aylık tek elden tutup yürüyordu yine 9 aylık yürümeye başladı ama 2 ay oldu hala yürümek istemiyor, tercih etmiyor hep emekliyor. Yürüme arkadaşı vs teşvik etmeye çalışıyorum ama emeklemek kolay geliyor sanırım.
Koltuğun üstüne oyuncak koyup hadi yürüyerek getir filan diye zorlayınca bir iki kez yapıp sonra sıkılıyor emeklemeye başlıyor. Ben demesem kendi yürüyeyim diye istemiyor :)
Bir de parmak ucunda yürüme sorunu var. O da hala düzelmedi. Bu yüzden olabilir.
Başına gelen var mı? Nasıl teşvik edebilirim?