rbkvn Kızlar 5aylık bebeğim var reglim 15 gün geçti kan verdim 3gün önce beta 2968 geldi normal mi bilemedim aranızda böyle bi durum yaşayan var mı?
nunumm rbkvn sütün koruduğunu sanık korunmadınız sanırım adet düzensiz olmaya rağmen korunmak gerekiyor yumurtlama süreci devam ediyor çünkü
tultanhanim rbkvn korunmasız ilişki yaşadıysanız elbette normal. Süt korumaz emzirirken de Hamile kalınır.
suheyla92 rbkvn sut korur mu saniyordunuz neden sasirdiniz olabilir tabi ki korunmasiz her iliskide risk vardır
melikejdkdkd Neden olmasın, emziriyor olmanız yada regl olmamanız, bebeğinizin kücük olması vs hiç biri tekrar hamile olmamanıza engel değil
Elfgrn Hayırlı olsun, 2. Den sonra daha dikkatli olursunuz korunmada olan olmuş. Değer gayet güzel ben 5.67 ile öğrenmiştim kızımı
213442 Benimde 5 buçuk aylıkken bebeğin hamile olduğumu öğrendim ama beta sonucu 1073.6 çıkmıştı benimki
rbkvn suheyla92 korunmuyorduk sütün korumadığını da biliyorum teşekkür ederim değerin düşük olması tedirgin etti beni sadece .