aysem1205 Kızlar bebeğim 2 aylık ctesi bebeğimle uçak yolculuğu yapacağım tecrübesi olanlardan tavsiye bekliyorum zor oluyor mu
suheyla92 aysem1205 hic zor olmuyor bebek arabasiyla ucagin kapisina kadar gidiyorsunuz kapida ucaga giriste aliyorlar iner inmez ayni yerden geri aliyorsunuz. Kalkis ve iniste emzirin ya da emzik verin hicbi sorun olmaz
evininannesi Merhaba uçakta kalkış ve inişte mutlaka emzirin yada emzik kullanıyorsa yada mama ama mutlaka verin kulakları oynasın yoksa basınçtan etkileniyorlar , onun dışında umarım uyur sizde rahat edersiniz