Kızlar kızım bir aylık. Her uyku öncesi gece gündüz dark etmez ağlıyor ama böyle az buz değil. Yani uyku saatini kaçırmamaya çalışıyorum dikkt ediyorum yani çok uyaran olmasın falan diye ama bunu huy edindi galiba.
Nasıl kurtulabilirim bu uyku öncesi ağlamadan? Böyle olan anneler siz napıyosunuz ?