EzgiOduncuoglu Kızlar merhaba oğlum 11 aylık sanırım azı dişleri çıkıyo beyaz ve kabarık kabarık gözüküyo ne mama ne de ek gıda yiyo bir de üstüne ishal ara ara ateşi de çıkıyo bu süreci yaşayan var mı acaba siz neler yaptınız
ayfer77_ EzgiOduncuoglu bizde 10 ayligiz aynı durumdayız şuan fındık kadar oldu diş eti şişliği ek gıda alıyor ama önceki gibi değil yani çok iştahlı yemiyor 2 kaşık alıp kafasını çeviriyor gün içinde sürekli ağlıyor 8 tane dışı var 4 alt 4 üst onlar bu kadar zorlamamisti