Evin içinde salondan yatak odasına taşırken pusetin clipsi kırılınca kızım 2 aylık halının üzerine 30 cm yere düşmüş eşim taşırken . Genel olarak iyiydi canlı hareketli gülüyordu ama içim rahat etmedi acile gittik röntgen çekildi bir şey yok dediler gözlem dediler 6 saat , biz 4 saat bekledik zaten doktor gelip gitmedi bile sonra biz kendimiz çıktık hastane acayip kokuyordu bir de acilde enfeksiyon kapmayalım diye.Kusması yok aktif emiyor . Ama çok endişeliyim. Siz siz olun evin içinde dahi puset kemerini takın , evde başka nasıl gözlem yapabilirim