aslananne27 onu bilmiyorum ama ben üniversitedeyken cok aktif spor yapıyordum spor esnasında da farmasinin biber jeli var ×2 etkili olanı strecle bacagıma sarıp yapıyordum acayip terliyordu bacagım ve cok fazla incelme olmustu. Selülitlerimde gitmisti. Emzirme sürecim bitince tekrar oyle yapmayı dusunuyorum , sporsuz zaten hic bir sey incelme yapmaz bence