elifozkan Hep_oyle_olur_zaten benim bebeğim 10,5 aylık bugun 3 kere bez değiştirdim birisi kakaydı birisi sabah uyanınca birisi akşama doğru
crybaby Hep_oyle_olur_zaten benimki 13 aylık en az 5 kere değiştiriyorum ama sürekli bişeyler yediği için üçü sırf kaka oluyor zaten
Hep_oyle_olur_zaten elifozkan kakayla.birlikte bizimki de 3 aslında ama o genelde yeni değişip kakasını yaptigi için saymadım
ezgi1212 elifozkan benimki de 10 buçuk aylık erkek bebek aynı sabah akşam bide kaka bezi d eğiliyorum normal mi acabaaa
Hep_oyle_olur_zaten crybaby Benimki de aslında daha düne kadar 10 gün boyunca günde 3 kez kaka yapıyordu onun harici cisli bez yine 2
Usnac1995 Hep_oyle_olur_zaten Yorumlara da şaşırdım. Ben mi abartıyormuşum ya 😂 Bezi 22 aylık bıraktı o güne kadar doğduğundan beri en az 6-7 kere değişirdim. Yazın poposunu açıkta bıraktım çok, o günlerde daha az oluyordu tabi
Hep_oyle_olur_zaten Usnac1995 gün içerisinde genellikle 4 kez ek gıda veririm ama onu da çok yemez suyu iyi içer kaka haricinde cisli bez 2 kez maalesef ya
neslihanazakli Usnac1995 bez değişim saati sırtımdan sular akıyor inanın bezin çizgisini kontrol edip değiştiriyorum gayet normal bir durum 🤣
Elvinemine 14aylik 3kes deyisiyorum sabah aksam oylen biri kakali ikisi oylesine.bazen 4de olabiliyor.amma bu aralar hava sicak oldugu için kaka yaptikdan sonra gunuzler bez takmiyorum yazik ya pisiyo popolari .sadece tiş tutuyorum idrarini yapiyor.
Usnac1995 Hep_oyle_olur_zaten Çok terliyorsa belki ondandır. Ben kendime huy etmiştim 3 saatte falan değişirdim, ki dolu oluyordu her seferinde. Çok değil ama bomboşsa almazdım zaten.
atarepla 11 aylık en az 5 kez değiştiririm. Ama ben dolmasını beklemiyorum rahatsız olur diye sık değiştiriyorum.
suheyla92 Hep_oyle_olur_zaten 4 5 kez. Az bile cis yapsa belli araliklarla degismek lazim poposu nemli kalmasin rahatsiz olur
pinko_ Hep_oyle_olur_zaten 4 kere değişiyorum çünkü gün içinde çok su içiyor havalardan dolayı yoksa yemesi pek yok
KuzeyinAnnesi03 Hep_oyle_olur_zaten en az 3 en fazla 6 7 defa aşko genelde oğlum 4 5 bazen de. 2 defa kaka yapıyor
KuzeyinAnnesi03 Hep_oyle_olur_zaten kiloyla alakası yok çok su içip bağırsak sağlıyla alakası var tuvaletinin yapmasının. Doktorumuz da böyle diyor kilo almaya yaktın değilse istersen 7 24 yedir almaz diyor . Bazı çocuklar minyon olur 18 aylık şuan 10 11 kilo falan