banu32 Kızlar bebeğim 15 aylık emeklemedi ve yürümüyor kendi tutunup kalkmıyor koltukta ben bir eşya koyarsam çok nadir sıralıyor ama hep benımle yürümek istiyor kollarının altından tutup. Ne yapabilirim bir yerde yanlış mı yapıyorum çabalamam mı lazım srtık korkmaya başladım ya boyle giderse uzun süre daha diye
Miracinannesi_ banu32 ayakta durma sıralama varsa yürüme arkadasi alıp destekleyebilirsin benim bebeğim 17 aylik yürüdü ama ben yürüme arkadaşını aldıktan 1 buçuk hafta sonra yürüdü keşke daha önce alsaydım
cokbilmismom banu32 benimkide 15 aylık yürümüyor cani istediğinde yürür artık ben takmıyorum. Emekliyor, sıralıyor hazır hissettiğinde kendini bırakır
neslihanazakli banu32 ığlum 15 aylık yürüdü aslında 8 aylıktan beri hevesliydi hastalık va erteledi kendini ama yürğme arkadaşı alır almaz işi çözdü çok etkili bence bi kullanın
bububuu İnan hic takilma bak bebim kizim 16 aylikken basladi once kendi kendine kalkmaya basladi sonra da adim atmaya suan artik isterse yuruyebiliyor ama emeklemeyi seciyor hala yani ben cok taktim ama bal yürüdü benimkide koltuklara tutunurdu ama hic siralamazdi
banu32 Yürüme arkadaşı aldım ama tutmuyor bakmıyor yüzüne bile sadece benı kullanarak yürüyor bana tutunup güç alıyor kalkıyor ve koltuk altından tutmamı ıstıyor kızlar ya cesareti nasıl getieceğim sorun ben de mi
ebrar2024 Sorun sende değil cnm daha ne yapıcaksın vakitsiz çiçek açmadığı gibi oda vaktini bekliyordur ilk adım arabası al ben aldım bir iki haftaya yürüdü maşallah kendinide strese sokma 🥰
Alisvehumos Bnm kızımda 15 ay 9 günlük,sıralama vs var iki elinden tutup yürütme var,yürüme arkadaşı var ama kendi yürümüyor,bende bazen takılıyorum :( Yalnız olmadığını bilmek rahatlatabilir.Pazartesi günü 25.ay kontrolu var o zaman soracağım doktora
mutlukoala banu32 yazmışsınız 17 aylık yürüdü diye nasıl oldu serüveniniz nele yaptınız o 2 aylık sürede acaba
banu32 mutlukoala aynı şeylere devam ettik koltuk altlarından tutup hala yürümek istedi bir gün apalamayı öğrendi annemden sürünerek sonra apaladı ve koltuklara bi anda tutunup kalktı yürüdü. Yani apalaması büyük bir değişim oldu ve bir anda yürüdü önünde apalayıj apalamıyorsa htta sizden farklı biri değilik sesler cıkararak göstersin ve tutunup kalkmayı. Birde şunu soylemelıyım ki biz koltuklarından tutuo yürütmüş olmamız yürümesini geciktirdiğini düşünmekteyim kendı apalayıp yürüme çalışmalı hazıra kondu gibi geldi fikrimce
banu32 Kızlar yani bebeğiniz kendı tutunup kalkması cok önemli bence tabi birde cesaret gelıyo bş anda onlara yaa gerçekten ne dersek düşünsek bi yere kadar oluyo