Kızlar yaklaşık iki ay önce Bebelac Gold mama aldık her hangi birşeye boşaltmadim hâlâ kutusunda ağzı kapalı bir şekilde duruyor. Bebeğim kabul etmedi iki kere falan kullandık.mamayı biz de daha da ellemedik kutusunu falan. Şöyle bakıyorum küf falan ya da her hangi bişi yoktu ama gene de bozulma ihtimali var mıdır