Kızlar merhaba. Burda çokkk fazla egzama ile ilgili başlık gördüm. Benim gibi çözüm diye dolanan annelerime gelsin ❤
Benim kızımda da var. Doktor alerjı dedi alerji bölümüne gittim cildiyeye sevk ettiler. Cildiye doktoru egzama ama türünü söyleyemiyorum falan dedi.
Verdikleri kortizollü kremi kullandım. Beş gün geçti sonra yine başladı ve daha da arttı.
Bakıcı ablanın evinde koca bi saksı aloe vera vardı bana iki yaprak verir misin nemlendirici niyetine süreyim kıza dedim.
Güzel nemli tutuyor kendimds kullanmıştım.
İçini oydum. Bi cam kavanoza koydum sabah akşam sürdüm bütün vücuduna.
On gündür falan yapıyorum ciddi azalma var yaralarında. Hatta bi. Kaç yerde kalmadı bile. Denemekten zarat gelmez.