İşte bu ben ☺️ 4buçuk senedir kullanıyordum spiralin top baş kısımı kaymış şuan 8+5 hamileyim 🤷🏼♀️ bunca zaman kaymayıp şimdi kayması çok şaşırtıcı ama rabbim nasip etti istiyorduk zaten ama bi tık erken olmuş oldu ☺️ adet gecikmesi ve miğde bulantısıyla anladım. Spiralde ektra korumada gerekiyor bence. Bide doktorum hormonlu olursa koruyuculuğu daha yüksek dedi. Benim bakırdı