Arkadaşlar merhaba nollur bi çözüm bana yıldım artık psikolojim bozuldu 🥲beybim 3 yaşında 2 yaşında hazır olduğu için bütün belirtiler vardı eğitime başladık hemen öğrendi aslında 1 ay her şey çok güzeldi sonra taşındık birden altına çiş kaka kaçırma söylememe başladı ama az az kaçırıyor öyle hepsini yapmıyor zamanla düzelir dedim 1 ay düzeliyor çok güzel sonra yine başlıyor kaçırmaya 1 sene olucak artık geçen ay pedagoğa götürdüm hiçbi sorun görmedi avuç içi kadar çok kaçırmadıktan sonra normal bir de 4 yaşına kadar normal kaçırmalar dedi ürolojiye götürdüm o da 5 yaşına kadar normal dedi neden erken söylemiyosun kaçırıyosun diyorum bidaha yapmicam diyo yine aynı bazen günde 5-6 tane külot değiştiriyorum aslında aşırı çok kaçırmıyor ama abartıyor bazen gitmemek için sırf inattan yapıyor başına gelen var mı ya nasıl düzelir bu sinir hastası oldum artık😞