duyguozgl1 bende aynı belki daha kötü durumdayım 2. Bebeğim ve üstelik kolik bebek sürekli ağlıyor hele belli bi saati var o saat gelince asla susturamıyoruz kızım çok ihmal oldu kendimi geçtim artık o yüzden kayinvalidem le kalıyorum birlikte bakıyoruz düzenlene kadar bi süre. Bizde 35 günlük olduk ama inanın günler hiç geçmiyor bende 40 ı bekliyorum lütfen sizde sabırlı olun geçecek destek alın alabiliyorsanız.